torek, 18. februar 2014

Valentinovo

Z mojim dragim ga ne praznujeva. Saj kot on pravi, se imava rada celo leto. Tako me raje večkrat na leto preseneti s kakšno rožico. Se pa vsem tem valentinovim srčkom, le nisem mogla izogniti, saj ima kolegica ravno na ta dan rojstni dan.


Prijavljam na izzive:

Hvala za vaš obisk
 xxx

4 komentarji:

  1. Mi je všeč, da tudi ti ne praznuješ tega uvoženega praznika. A ni lepše, ko čez leto dobiš rožico ali pa kakšno drugo malenkost. Tole slikico imam pa tudi sama pripravljena, mi je tako cart, da si zasluži eno voščilnico. Tudi tebi je krasno uspelo z vsemi dodatki. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Ku so cartkane miške z balončki in muc, ki jih peleje na sprehod :). Radi se moramo iemti celo leto, vendar je včasih težko obiti pritiske javnosti - saj veš nagon kardela... smeh

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav je tako, da si cez leto veckrat presenecena, kot pa da je to na pol prisilno narejeno na tocno en dan. Lusna tale cestitka za prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card Ninch :-) the image is very cute and I love the shaped aperture and stamped borders :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you