nedelja, 19. januar 2020

Rojstvo - Birth

Živjo,
Še kar nastajajo voščilnice ob rojstvu. Ozadje sem naredila po navodilih Kelly Latevola. Dodala sem še zajčka in oblačke od Mama elephant, ter vroče embossirala na paus papir napis od Najlepšega para.

Hello,
I'm still making baby cards. For this card I made the background using Kelly Latevola tutorial. Than I added bunny and the cloudes from Mama elephant and heat embossed the sentiment from Najlepši par on vellum paper.

6 komentarjev:

  1. Kako simpatičen mali zajček. Zelo mi je všeč. Navdušena pa sem tudi nad tvojim fantastičnim ozadje. Hvala, da si svojo mojstrovino pokazala tudi v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito dobrodošlico dojenčku si ustvarila. Ozadje mi je še posebej všeč. :-) Motiv je srčkan in lepo pobarvan, napis na pavsu pa doda še posebno mehkobo izdelku. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Nina kako je ljubka tvoja voščilnica ! Zajček na oblakih, ki zvezdico lovi kar razneži srce, ozadje pa navduši ustvarjalkino oko. Bravo ! Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in lepo bodi. Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšno ozadje, resnično prava paša za oči. Čudovit motiv, ki si ga izdelala z veliko mero okusa za takšno ozadje pa me je seveda tudi navdušil.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, kakšno dobro ozadje. Hvala za link do navodil. Sicer pa je voščilnica simpatična zaradi ljubkega motiv.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you