četrtek, 16. maj 2013

Ko me inspirira #13

Vladka in Tina sta pripravili nov izziv Ko me inspirira #13 - maskirna tehnika..Vedno sem občudovala dela ostalih deklet, sedaj pa sem se odločila, da tudi sama sodelujem. 
Izdelala sem eno rojstno dnevno čestitko, pri kateri sem uporabila tehniko maskiranja in štampiljke BoBunny. Žal se mi je napis nekoliko ponesrečil. Nisem imela primerne štampiljke, zato je morala moja "osnovnošolska" pisava zadostovati.



3 komentarji:

  1. Nina, kako lepo je spoznati novo ustvarjalko! Dobrodošla!!! Tvoja voščilnica je super lepa in vesela, pisava pa čebelici pristoji kot ulita. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa. Tudi pisava paše zraven :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lusna je s to cebeljo tematiko :) Lepo, da si se nama pridruzila, dobrodosla tudi z moje strani.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you