sreda, 31. december 2014

Mojih Top 5 voščilnic leta 2014

Prišli smo do zadnjega dneva leta, in Debby pri Scrapjourney  bi rada videla naših 5 najljubših voščilnic leta 2014. Glede na objave sem letos naredila 33 čestitk. Za naslednje leto sem si zadala, da jih mora biti 52, ena na teden. No bomo videli kako bo šlo.

 
Motiv ježka od Pennyblack, mi je eden najljubših. In v novem letu bo ponovno rabljen.


Za materinski dan je nastala skodelica rož, ki še do danes ni ovenela.

Včasih samo pobarvan motiv in malo našpricano ozadje naredita popolno voščilnico.

Ta mi je od vseh najljubša in bi jih z veseljem ustvarila še več.
 
Prvič sem ustvarjala za dvojčka.
 
Tako, to je za letos vse. Se beremo naslednje leto.
 
Če se v starem letu je kaj zataknilo,
vam bo novo leto vse vozle rešilo.
Vse leto privoščim vam srečo, uspeh,
da v 2015 ne boste v skrbeh!
 
 

8 komentarjev:

  1. Čudovit nabor voščilnic in kar potrudi se da jih bo letos 52 :). Srečno 2015 tebi in tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nina this is a stunning series of creations, a true showcase of your wonderful creative talent. Its hard to pick a favourite. Thank you so much for sharing them with your bloggy friends. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep izbor ...
    Tudi tebi želim vse dobro v letu 2015 in še veliko čudovitega ustvarjanja :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Res lep izbor, zasluženo top 5!
    Vse, vse dobro tudi tebi in tvojim najdražjim v novem letu ter hvala za vse komentarje, ki jih pustiš pri meni, vedno sem jih zelo vesela, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav vse so simpatične! želim ti kreativno leto 2015! lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Each one of your cards made me smile!! They are very well done and so beautiful! Thank you for sharing!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. vse so krasne.. meni je še posebno všeč za dvojčke :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep izbor si naredila. Hvala za lepe zelje in tudi tebi vse dobro in ustvarjalno v novem letu.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you