nedelja, 5. januar 2020

Zajčki - Bunnies

Živjo,
Še ena baby voščilnica je nastala. Za ozadje sem uporabila blueprint sketch oxide in mermaid lagoon distress ink, ter odtisnila še par zvezdic. Izrezala sem oblake in robove senčila s salty ocean distress inkom. Nato sem odtisnila te luštne zajčke iz seta Wish upon a star od Mama elephnat. Pobarvala sem jih s copic markerji in jih pritrdila s 3D blazinicami.

Hello,
I made another baby card.  For the background I blend blueprint sketch oxide and mermaid lagoon distress ink and stamped a few stars. I die cutted some cloud borders and blended it with salty ocean distress ink. Then I stamped and die cutted these super cute bunnies from Mama elephant Wish upon a star stamp set. I coloured these cuties with Copic Markers and added them to my card using dimensionals.

Copic markers I used:
Bunnies: W3, W0, R20, R00
Cloud: B000
Star and bird: Y02
 

5 komentarjev:

  1. Nina kako srčkana je tudi ta voščilnica. Oblaki zgoraj in spodaj uokvirijo zajčke, ki so res luštni, soh tisti z krilci. Lepo, da si se spet oglasila v Veseli hiški. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako zelo lepa dobrodošlica novorojenčku! Krasno ozadje in zelo prikupno sceno z oblački in zajčki si izdelala. Hvala, ker si se tudi s to voščilnico pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica. Zelo mi je všeč ozadje narejeno z inki in dodatek drobnih zvezdic.Čudovito i sestavila celotno voščilnico. Hvala, da si nas tudi s to voščilnico obiskala v Veseli hiši. Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena tako zelo ljubka voščilnica Nina - mehka in igriva. Usta so se mi med občudovanjem raztegnila do ušes :-)
    Hvala, ker si se nam ponovno pridružila v Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastično ozadje in celotna postavitev tvorijo prečudovito dobrodošlico dojenčku! Lepa zelo lepa voščilnica!!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you